Pyssliga presenten

Stina & jag har startat en liten syjunta. Det känns fint att fika och virka på gammalt vis, men i modern tappning. Jag gillar den här husmorstrenden eftersom jag är så pass bakig av mig att jag passar in. Den här veckan har jag haft tre baksessioner som jag givetvis inte hunnit fota. Fast om jag ska vara riktigt ärlig så har jag kanske egentligen bara bakat två gånger... det första baket gjorde Stina halva jobbet. Jag fick en hemmagjord bakmix i finfin hälsapåpresent. Gudars vad jag gillar sånna presenter... dags att sy ihop nåt till nån kär när det är dags för syjunta nästa gång kanske.





Kakorna smakade fantastiskt och jag måste nog tigga till mig receptet.

// Sofie som är 28 år i 15 minuter till. Tihi... jag älskar födelsedagar!

Kommentarer
Postat av: stina

Jojomänsan, nu ska hon ha recept också! Jag tror att jag måste hålla lite på det. Men du är ju begåvad. Kan du inte hitta på nåt som smakar likadant?



Nu ska jag peppa för torsdagen!

2010-08-17 @ 19:50:44
URL: http://stinamedk.se
Postat av: Katarina

Ja, det måste jag säga att kakorna var fantastiskt goda!

2010-08-21 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0