Mitt sommarparadis

My little honey har haft tre veckors semester men nu är vil tillbaka och snart är hösten här. De senaste veckorna har jag spenderat i mitt sommarparadis vid Sundsvalls kust..






.. där har vi badat, plockat sallad direkt från landet, åkt massa båt och Algot har lekt med kusinerna.







... sen hade vi Tremänningskalas där vi lekte lekar, åt gott, sjöng norsk karaoke. Men mest av allt drack vi och hade superroligt.







 
och dagen efter kom Björn & Stina och vi rökte räkor, badade, åkte båt, stukade knäskålen och drack bål. Bål och vit kladdkaka är en farlig kombo. Jag har gjort sex vita chokladkakor de här veckorna, och två vanliga.


Dagen efter Björn & Stinas hemfärd kom Anna, Ola & hunden Milo. När jag hämtade dem gick bilen sönder men det gjorde inget eftersom vi fick den lagad gratis. Det blev grillat, mer kladdkaka och läskiga ölspel. Vi har spelat väldigt mycket spel de här veckorna... jag har vunnit många omgångar som omväxling.

 
När en lugn dag kom åkte vi till Bergafjärdens camping och nyttjade deras dåliga, men ack så charmiga bangolfbana.

Vi har också fikat hos Helena med familj, hos morfar och Anna-Lisa & tillbringat många dagar med syster och hennes familj. Dessutom loppisshoppat en hel del. Men det får ni se mer av sen.

Pussar, Sofie.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Myyys! Vad härligt du verkar ha haft det och vad kul att få en liten uppdatering om vad ni haft för er! Du vet väl att vi måste ses snart?!! Kramar

2010-07-27 @ 23:25:03
Postat av: stina

det var väl på tiden.

2010-07-28 @ 20:03:12
URL: http://stinamedk.se
Postat av: Linda

Blogginlägg, yes! Som jag saknat det.



Mysigt sommar babe. Snart ska vi leka. Kyss.

2010-07-29 @ 10:10:33
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0