Det kreativa hemmet

Att födas in i det här hemmet innebär att man automatiskt älskar bra musik, gillar att pyssla & att baka/äta kakor. Jag vet inte om det ingår i uppfostran eller om det sitter i generna, men vi pratar väldigt mycket med. Non stop tror jag. Nu för tiden är det oftast Algot som låter, men han har ganska hård konkurrens. Just nu pratar han om sin leksaksbil som heter "Trädgård". Ett fint namn för en bil tycker jag.

Min & Algots giraff-teckning. Algot sköter gräset- sin trädgård.

// Sofie.


Kommentarer
Postat av: Linda

Mina fina älsklingar! Å vad jag saknar er. Nu fick jag nästan en tår i ögat. Längtar tills vi ses. PUSS!

2010-05-22 @ 09:26:52
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0