En bukett från Johan

Min Johan är romantisk på det klassiska, allra bästa viset. Han kommer hem med blommor och choklad. Det passar mig extra bra eftersom blommor och choklad är det bästa jag vet, tillsammans med klänningar (nu borde han komma hem med en klänning nästa gång). I Huvudsta har Jungfrudansens blommor och design de finaste buketterna och jag hoppas att de alltid kommer finnas kvar. Ägaren är supertrevlig och butiken är så fin. Det kan hända att jag flyttar in.


Den här buketten blev ännu finare när tulpanerna blommade ut som tjusiga pioner.

Pioner kan vara de finaste blommorna som finns. Om ni gifter er på våren- gift er med pioner.

// Sofie som gifte sig med röda rosor & annat fint.

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfin! Har du förresten en ny dator nu eftersom du kan blogga så mycket, eller lånar du Johans? Härlig läsning bjuder ni på iaf. Och snygga bilder. Me like.

2010-05-17 @ 21:52:19
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Katarina

Du har det bra du, som har en romantisk man! Men min är bra på andra sätt.

2010-05-17 @ 22:58:59
Postat av: Helena

Vilken underbar bukett och vasen var fantastisk! Tänk om jag också kunde ställa en vacker bukett på bordet, här finns stor risk att katterna äter på den eller att nyfikna fingrar välter allt.

Ska kanske ha pioner i buketten, eller är det snart försent?

KRAM

2010-05-18 @ 08:09:15
Postat av: stina

Vilken man du har! Min är inte riktigt lagd åt det hållet. Men fin ändå! Gullig blogg också!! Jag kanske ska imponera på svärföräldrarna i helgen med lite bakat.

2010-05-18 @ 08:17:29
URL: http://stinamedk.se
Postat av: Sofie

Helena... klart du kan ha pioner. Borde inte vara försent i juni. Gud vad roligt... hur går planerna?

2010-05-18 @ 19:44:54
URL: http://mylittlehoney.webblogg.se/
Postat av: Helena

Allt går bra, det har varit lite stressigt men nu tror jag att jag har allt under kontroll.

2010-05-19 @ 09:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0