En solig helg.

Jag har fått fräknar i hela ansiktet och sönderbrända axlar, för i lördags tillbringades hela dagen i solen. Först på systers stora renoveringsarbete till tomt och på kvällen i Björn & Stinas mysiga trädgård. På söndagen var vi på husjakt för att hitta en egen trädgård... men där gick vi allt bet.


Algot tog första doppet i Malins pool... men det var kallt.


Björn & Stina bor så himla mysigt med en världsbra trädgård.


De bjöd på grillad kyckling med quinoa- & chévrésallad. Gottgottgott!


Sen drack vi öl & hallonsoda i de fina utemöblerna. Björn är en mediakille.
Stina är ljuv.

// Sofie.


Kommentarer
Postat av: stina

Ljuv, jo jag tackar jag!! Det var inte illa. Dock visar inte den där bilden min allra ljuvaste sida. Men ändå. Det värmer!

Kram

2010-05-27 @ 17:08:41
URL: http://stinamedk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0