Trädgårdsplaner

Jag har hela huvudet fullt nu. Av dans och blommor. Har avslutning och dansuppvisning nästa vecka och vad gäller blommorna så håller jag nämligen på att planera vår trädgård. Vi tittar lite på hur jag har tänkt mig att den ska se ut!






Jag vill ha pastellrosa och gräddgula rosor.


En klassiskt lila syrén.




Ljusa pioner och laxfärgad jättevallmo.



Aklejor i många färger.



Vinbär, små gurkor och annat ätbart.


Iris.


Fingerborgsblommor.


Kaprifol som doftar varma sommarkvällar.




Liljor och klematis.

Sen vill jag ha julrosor, doftviol, luktärt, tulpaner och annat fint. Rabarber, hallon, massor med örter och så skiffersten på backen som blir alldeles solvarm i sommar. Det kommer bli fantastiskt när det är färdigt!

Bilder härifrån.

/ Angelica

Kommentarer
Postat av: Linda

Ljuvligt var ordet. Jag måste komma och hälsa på snart.

2010-05-28 @ 11:44:06
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0