Sommardagar

My little honey har haft håltimme och inte levererat så mycket på sistone. Det beror på kungligt bröllop, sommarstugehäng och dans runt midsommarstången. Men nu är vi tillbaka i cyberrymden igen.

Det kungliga bröllopet:



Jag klädde upp mig i bröllopsskrud och träffade Annelie, Markus, Linda, Angelica & Isabel på en terass.



Linda & jag träffade ett tandläkarpar (farbrorn på övre bilden) som bjöd in oss till sin tandläkarklinik för TV-tittande. Efter det såg vi självaste Kronprinsessan & Prinsen från bästa terassen i stan.

Sommarstugehäng:


Vi spenderade söndag till torsdag i mammas hus. Algot spelade fotboll, rensade rabatten med mormor och stornjöt i fulla drag.




Sommarstugan blev fin med blommor och blad. Jag plockade totalt sju buketter.

Midsommardans:




Dansandet var underbart utmattande. Jag vill alltid fira midsommar såhär.



Efter dans kommer fiske. Jonas agerade lekfarbror hela helgen och Angelica lekte.

Kram på er. // Sofie.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Men guuud så härligt!

2010-06-28 @ 22:29:04
Postat av: Linda

Hakan, var höll du hus? Nästa år ska du fira med mig!



Sofie: tack för en underbar helg!

2010-07-01 @ 10:36:18
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0