Bröllopsnatten

När verkligheten når mig
och när drömmarna är slut
då vet jag vem som dansade vid havet
För när du och jag är ensam
och när klockan slagit tolv
då känner jag det sköna välbehaget

Vi skålade i champange
och vi skrattade åt allting som hänt oss
Du sa aldrig hurdan jag var
men jag var mig själv med dig

Och jag kände min hand i din
när vi vandrade ner för branta slänter
Alltid ska vi vandra där
i sommarns ljusa natt

Vi bytte våra ringar
och levde våran dröm
Vi dansade och skrattade vid havet
För när du och jag är ensam
och när bubblet gjort sitt rus
då lever vi det sköna välbehaget

Alltid är du min
och jag kysser dina mjuka läppar
Skägget skrapar upp min kind
precis där jag vill va

// Text: Sofie. Foto: Angelica

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad vackert.

2010-05-19 @ 21:04:03
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Katarina

Kärlek!

2010-05-19 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0