Stugkök à la Leila

Det är ingen större hemlighet att min stora idol är Leila. Jag vill kunna baka som hon, se ut som hon & ha kök inredda som hennes kök. Speciellt det här:


I helgen ska jag sy ett draperi i sann Leila-anda att ha under diskbänken i vår sommarstuga. Eftersom färgerna i stugan går i vitt och blått så kommer det bli ett vitt draperi med ljusblått mönster. Så fint så! Om jag orkar så kanske jag till och med slänger ihop en kudde. För nästa helg ska vi storstäda stugan & inhandla en ny säng som kan behövas piffas till. Ingen piffare kan bli en bättre piffare än jag. (Om det inte är någon stenrik piffare förstås. Min ekonomi tillhör väl inte mina bästa egenskaper.)

// Sofie.

PS. Fotot snodde jag här. DS.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Leila är verkligen så himla fantastisk. Man blir så glad utav hennes program tycker jag.

Postat av: Sofia i London

jisses vilket fint kök!!

2010-05-21 @ 16:24:49
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Cecilia

Sv: Ja, absolut, man vill ju ändå ha några trevliga grannar som man kan springa över och långa mjölk av :) Fast på lagom avstånd, precis. Så där så att man vet att de finns fast inte behöver märka av dem. Perfekt :)

2010-05-21 @ 21:49:25
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad ljuvligt att få ha det som Leila. En dag baby. Då är det vår tur att ha hus och snygga kök.

2010-05-21 @ 22:01:47
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0